HTML

Frigyesmester

Friss topikok

Címkék

150 (1) 1961 (1) 1984 (3) 2014 (3) 2018 (1) 2019 (4) 8ker (5) adó (3) adóztatás (3) ágyi poloska (1) akasztás (1) Alapjogokért Központ (1) áldozatok (2) államigazgatás (5) államtitkár (1) általános (7) analfabéta (2) Anglia (2) anyakönyv (1) apák napja (3) apartheid (5) arcfelismerés (1) átjátszóállomás (1) átláthatóság (5) A számolás joga (1) Bajnai (1) Bakondy (1) beruházás (3) besorolás (3) betyársereg (2) BFKH (2) bíróság (3) Bókay János (2) Brazil (2) brexit (2) BRFK (2) BTK (2) büntetőügy (2) bürokrácia (5) cafeteria (1) CBA (1) CIA (2) cigány (7) cigánysor (2) civil (7) CO (1) Corvin (4) Corvin sétány (4) család (6) családon belüli erőszak (3) családpolitika (4) Czibere Károly (2) demográfia (2) differencia (2) diszkrecionalitás (7) diszkrimináció (12) dokument (2) dolgozó (2) Dunaújváros (1) E-ON (1) Együtt-PM (3) eljárás (5) ellenállás (2) ellentmondás (8) ellenzék (8) embassy (5) EMMI (3) építő (4) Ercsi (1) Érpatak (1) Érpataki modell (2) Érpataki Modell (1) értelmi fogyatékos (1) Európa (8) fax (1) Fejér (1) FICSAK (3) FideSS (13) FIDESZ (20) FIDESZ. (1) fizetett (1) főpolgármester (1) Gagarin (1) gázművek (1) GB (2) gerrymandering (1) gettó (5) globális (5) gyámügy (4) gyerekbántalmazás (4) gyerekek (5) gyűlölet (6) gyűlöletbűncselekmény (1) gyűlöletpolitika (11) Gyurcsány (2) hagyaték (2) halottak (3) Hampton (1) Handó Tünde (3) hate crime (2) hazugság (7) Hidden figures (1) hírszerzés (3) hivatal (3) IBM (1) ígéret (3) illiberalizmus (17) infokommunikáció (5) információ (13) informatika (4) internet (10) intézkedés (6) irat (3) irodaribanc (1) ízlés (1) jegyzőkönyv (3) Jobbik (11) jog (5) Józsefváros (6) Józsefváros újjáépül (3) justizmord (5) juttatás (1) kamerarendszer (2) kampány (12) kampányfogás (4) kamu (5) kapcsolati tőke (2) karrierista (1) karrierkurva (1) Kasszás Erzsi (1) Katasztrófavédelem (1) KDNP (4) kémény (1) kétkezi (1) Kettős mérce (9) kiskorú (2) kiszivárogtatás (3) kivándorlás (2) Kocsis Máté (9) költségvetés (3) Komássy Ákos (3) kommunikáció (17) kommunikálás (6) kopasz (2) kopaszbűnözés (1) korlátozás (4) kormánybiztos (1) korrupció (3) korszerű (1) körzetvezető (4) követség (2) közbiztonság (1) közjegyző (1) közmunka (3) közmunkás (1) közösség tagja elleni erőszak (1) KSH (1) Kubatov (2) külügy (1) küzdés (2) láthatás (1) láthatási jog (2) lehallgatás (1) lehúzás (1) liberalizmus (5) LMBT (2) LMP (2) macskakő (2) Magdolna (4) Magyar Vejedelemség (6) másolat (4) média (1) megfigyelés (1) megye (2) megyeszékhely (1) MLP (1) MNP (1) mobil (1) MSZP (2) munkajog (1) munkáltató (1) Nagy Britannia (2) Nagy Testvér (7) NASA (1) nemzetbiztonság (2) netadó (1) NSA (2) NVI (1) Nyakó (1) nyócker (4) nyolcker (2) nyomásgyakorlás (4) nyomozás (2) Óbuda (2) okirat (2) önkormányzat (4) önrendelkezés (2) Orbán (2) orbánia (4) Orbán Viktor (10) Orczy (1) Orwell (11) összeesküvés-elmélet (5) összefonódás (4) packázás (3) Palotanegyed (1) papír (3) paranoia (2) párttagsági (1) passzivitás (2) pénzbehajtás (1) polgármester (4) poliitkus (1) politika (15) politikus (10) politológia (2) Práter (4) premizálás (1) protekció (2) Putyin (1) putyinizmus (1) rabszolgatörvény (1) Rácz Zsófia (1) rasszizmus (2) rendőr (1) rendőrség (1) rezsicsökkentés (1) Rezsim (1) roma (3) romboló (1) Snowden (2) Soós György (3) statisztika (1) szabad (4) szabadság (1) Szabad Európa Rádió (2) Szájer (2) szavazás (3) szavazóbázis (3) szavazókör (2) szegregáció (1) Szegregátum (5) szénmonoxid (1) SZER (1) SZGYF (2) Szigony (4) Szilárd (1) szocdemek (1) Szociális és Gyámügyi Főigazgatóság (3) szólásszabadság (6) szolidaritás (1) Tatárszentgyörgy (1) tél (1) terelés (8) térfigyelő kamera (2) tinta (1) tisztességes (7) Törökszentmiklós (1) törvényes (3) tragédia (2) tüntetők (1) tussolás (3) tűzoltóság (1) tűzvész (1) ügykezelés (1) unortodoxia (3) UPC (1) USA (2) utazás (1) választás (7) választási matematika (1) választójog (1) választókerület (2) városrehabilitáció (3) Vejedelemség (1) vélemény (2) véleményterror (1) vicc (1) videó (1) viktátor (3) visszaélés (2) web (6) Wikileaks (4) Wirginia (1) Youtube (1) Címkefelhő

Ha már Apák Napja - 2018: egy bántalmazott kiskorú történetének folytatása

2018.06.16. 09:52 Frigyesmester

2017/06/18-án írtam egy bántalmazott kiskorú esetéről, konkrétan a Legjobb Barátom kiskorú lányának bántalmazási ügyéről ebben a posztban. Az elmúlt egy évben sok minden történt a bántalmazott kiskorú ügyében, de egy dolog nem: a BRFK III. ker. Rendőrkapitánysága azóta sem volt hajlandó érdemben eljárni a bántalmazóval szemben, az állítólagos büntetőeljárás 2015 szeptembere óta a mai napig nem jutott el a vádemelésig, de még a „büntetőeljárás” lezárásig sem! Mindezt 2015 szeptemberétől 2018 júniusáig! De lássuk, hogy mi minden történt a bántalmazott kiskorú ügye kapcsán, mely során a „rendszer”, vagyis a gyámügyi igazgatás, a BFKH és a BRFK III. ker. Rendőrkapitánysága valójában a bántalmazott kiskorú különélő apját kriminalizálta (azért is, hogy mentegesse a bántalmazót):

- Az Apa 2017 nyarán több levelet is kapott különböző szervektől. Az egyik levél a BFKH III. ker. Gyámhatóság határozatát tartalmazta, mely arról szólt, hogy a bántalmazott kiskorú gyámjának az anyai nagymamát jelöli ki a Gyámhivatal – azt a nagyszülőt, aki az eljárás során mindvégig teljes mellszélességgel kiállt a bántalmazó mellett. Az Apa ezt a határozatot természetesen megfellebbezte. Érdekessége a dolognak, hogy a bántalmazott kiskorút az anyja már a határozat kézhezvétele előtt átköltöztette a gyámjának kijelölt nagyszülőhöz. A BFKH, mint felettes szerv, úgy hagyta jóvá a III. ker. Gyámhatóság határozatát, hogy határozatában rögzítette, hogy a III. ker. Gyámhatóság eljárásában több anyagi és eljárásjogi szabályt megsértett – és még az indoklást is át kellett írni, mert a III. ker. Gyámhatóság határozatának indoklása több helyen felért a tényállás meghamisításával, mégpedig a bántalmazó érdekében.

- A másik levél a Budapesti III. ker. Bíróságtól érkezett, mely azt közölte, hogy a bántalmazott kiskorú anyja beperelte a különélő Apát gyerektartásdíj megemelése végett – mely keretében a korábbi tartásdíj legalább 250%-ában akarja a tartásdíjat, „természetesen” visszamenőleg. Ez a tartásdíjper is igencsak bővelkedett és bővelkedik unortodox és hajmeresztő fordulatokban, ebbe a posztban leírtakon túlmenően is. Na igen: érdekes lehet annak a bíróságnak a pártatlansága és elfogultsága, mely a felperesként fellépő anya egyik volt munkahelye, és ahol több bíró és szinte a teljes ügykezelési személyzet nemcsak volt munkatársai, hanem többekkel igencsak jó barátnők. A tartásdíj-per további visszásságait egy másik posztban fogom részletezni.

- A harmadik levél a BFKH III. ker. Rendőrkapitányságtól érkezett, melyben a különélő Apát gyanúsítottként idézik, mert a bántalmazott kiskorú anyja feljelentette tartási kötelezettség elmulasztása végett. Az Apának volt kereken kettő havi tartásdíj-elmaradása – azon két hónapra, mely idő alatt épp munkanélküli volt. Amúgy micsoda „véletlen” hogy az anya feljelentése és keresetlevele keltezése ugyanaz a nap, és pár nappal korábban történt iktatásra, ahogy a III. ker. Gyámhatóság meghozta a vonatkozó határozatát – az a III. ker. Gyámhatóság, ahol az anya érdekében mindig is „haveri ügyintézés” történt az elmaradt láthatások tekintetében az elmúlt másfél évtizedben.

- Az Apa nyara 2017-ben azzal ment el, hogy felkészüljön a hivatalos eljárásokra. A BFKH III. ker. Rendőrkapitányságon történt gyanúsítotti kihallgatása igencsak érdekes volt – külön díjat érdemelne az a jelenet, amikor a nyomozó szó szerint üvöltözött (!) a kirendelt védővel azért, mert a nyomozás – és az anya érdekében „az eljárások során megvillanó igencsak befolyásos FIDESZ párttagsági” elvárásaival összeegyeztethetetlen jogi érvelést adott elő a védence érdekében. A kihallgatás végül valami olyasmivel zárult, hogy a nyomozó jegyzőkönyvön kívül közölte az Apával, hogy „fizesse ki a követelt összeget, és máris megszüntetem az eljárást, de ha még tovább akadékoskodik, akkor találok még valamit, amivel akár be is varrhatom”. Így a családi csődvédelem hatálya alatt álló Apa a kihallgatását követően 36 órán belül kifizette azt a tartásdíj-elmaradását, melyet a PTK vonatkozó szabálya alapján egyáltalán nem lett volna köteles; mégpedig „baráti uzsorakölcsönből” fedezve. A büntetőeljárás során a nyomozó nem zavartatta magát olyan apróságoktól, hogy a feljelentő a tanúvallomásában többször ellentmondott önmagának és az okirati bizonyítékoknak. A III. ker. Rendőrkapitányság által az Apával szemben lefolytatott büntetőeljárás minimum elfogultságára – inkább visszaélés-szerű jellegére – jellemző az is, hogy a feljelentő a megfizetett tartásdíjnak a számláján történt jóváírását követően órákon belül (!) megtehette a „vonatkozó folytatólagos tanúvallomását”. És persze az is jellemezte ezt a koncepciós eljárásnak nevezhető büntetőügyet, hogy az Apa az idézés kézhezvételét követő napon írásban kérte védő kirendelését, de a BRFK III. ker. Rendőrkapitányság csak a gyanúsítotti kihallgatást megelőző tizedik napon keltezve, egy pénteki napon hozott határozatot a védő kirendeléséről – így a védő a kirendeléséről szóló határozatot követő héten kaphatta meg úgy, hogy a gyanúsítotti kihallgatás egy hétfői nap volt. Ismerve a posta működését, a védőnek maximum kettő, talán három munkanapja volt „felkészülnie az ügyből”. Így a kirendelt védő és védence a reggelre időzített kihallgatás előtt öt perccel találkoztak, kettejük között a kihallgatást megelőző kommunikációra a nyomozó nem adott lehetőséget. Talán azért, hogy a kirendelt védő végképp ne készülhessen fel a védence érdekében? Úgyhogy az Apa megtapasztalhatta a több mint háromórás (!) kihallgatásán a pszichikai kényszervallatás mibenlétét és természetét – na meg a rabosítás „felejthetetlen” élményét. Viszont ahogy „tejelt” az Apa, három héten belül megszüntették vele szemben a büntetőeljárást – mégpedig bűncselekmény hiányában.

- Viszont a feljelentő hazudozásai végett mind a rendőrség, mind az ügyészség nem volt hajlandó feljelentővel szemben lefolytatni a büntetőeljárást hamis vád és hamis tanúzás végett. A Budapesti Nyomozó Ügyészség a hamis tanúzás miatti büntetőeljárás olyan határozatban tagadta meg, melyben nem volt az elutasítással szembeni jogorvoslatra lehetőség – illetve egy okirati bizonyítékot szándékosan félremagyaráztak; valamint úgy voltak vele, hogy a feljelentő hazudozásai nem voltak relevánsak… azon hazudozások, melyekre hivatkozva megindult az Apával szembeni büntetőeljárás. Az Apának a vele szemben megfogalmazott hamis vád tekintetében írt beadványára még csak nem is válaszolt a Budapesti Nyomozó Ügyészség – 2017 szeptembere óta!

- És most kanyarodjunk vissza a BFKH III. ker. Gyámhatóságának „eljárásához”. Még 2017 nyarán az Apa – negyedik levélként - idézést kapott a III. ker. Gyámhatóságtól, mégpedig a bántalmazott lányával való kapcsolattartásának újraszabályozása tárgyában. Micsoda „véletlen”: a gyámhatósági idézés a gyanúsítotti kihallgatást követő második napra szólt. A III. ker. Gyámhatóság előadója az „eljárás” során kifejezetten szemét volt az Apával szemben – az a bizonyos előadó, aki a bántalmazott kiskorú gyámjának a bántalmazó mellett mindvégig kiálló nagyszülőt jelölte ki. Roppant érdekes volt az, hogy mind a gyám, mind a gyámügyi előadó nemhogy tudott az Apa két nappal korábbi gyanúsítotti kihallgatásáról, olyan adatokkal és információkkal rendelkeztek a kihallgatáson során elhangzottakról és a nyomozati iratokban foglaltakról, melyekről a büntetőeljárás szabályai szerint csak a nyomozó, a nyomozást felügyelő ügyész, az Apa és védője tudhatott csak! A következő „húzása” az volt a gyámügyi előadónak, hogy az Apa többszöri figyelmeztetése ellenére a bántalmazott kiskorú lakcímkártyájában foglaltakkal ellentétben nem a gyámnál lévő lakcímét jegyzőkönyvezte, hanem a bántalmazója lakcímét – azért, hogy továbbra is saját hatáskörében tarthassa az eljárást. Aztán a gyámügyi előadó csak azt volt hajlandó jegyzőkönyvbe foglalni, amit a bántalmazott kiskorú gyámja jónak látott. Olyan jól sikerült ez a jegyzőkönyvezés, hogy az iktatott és határozatilag kiküldött jegyzőkönyvben még az is benne maradt, hogy tulajdonképp a gyám diktálta!

- Az Apa a III. ker. Gyámhatóságon történtek után értelemszerűen panasszal élt a III. ker. Gyámhatóság eljárásával szemben. Ennek következtében a BFKH visszavonatta a láthatást „szabályozó” jegyzőkönyvet határozatba foglaló határozatot, és az ügyet áttette a gyám (és a bántalmazott kiskorú) lakcíme szerint illetékes II. ker. Gyámhatósághoz. A nyilvánvalóan szándékosan okirathamisítást és hivatali visszaélést elkövető III. ker. gyámügyi előadóval szemben sem a közvetlen felettesei, sem a BFKH, sem az illetékes minisztérium nem volt hajlandó eljárni – ez a gyámügyi előadó a mai napig is kiskorúak és fiatalkorúak életéről dönt; akárcsak az ügyeket eltussoló feletteseik. De az igazi ámokfutás a láthatás tekintetében a II. ker. Gyámhatóságon a gyámhatóság által történt meg.

- A II. ker. Gyámhatóság 2017 november végére idézte az Apát és a bántalmazott kiskorú gyámját a kapcsolattartás „szabályozása” érdekében. Micsoda újabb „véletlen”: a II. ker. Gyámhatóság az érintett feleket ebben a posztban szereplő tartásdíjper első tárgyalását követő napra idézte. Az Apa a II. ker. Gyámhatóság „eljárása” előtt írásban feltette azt a kérdést, hogy rögzítheti-e diktafonra az elhangzottakat, tekintettel a III. ker. Gyámhatóságon történtekre. Írásban az volt a II. ker. Gyámhatóság válasza, hogy ő nem, de kérésre ők majd rögzítik. A II. ker. Gyámhatóságon a 2017 november végi „eljárás” úgy indult, hogy a jelen lévő ügyintéző közölte, hogy „csak a titkárnő kezelheti a diktafont, de nem találjuk… sem a diktafont, sem a titkárnőt… különben is, nem is én vagyok az előadó… ja igen: az előadót sem találjuk… úgyhogy köszönöm hogy megjelentek, mára ennyi volt, majd kapnak idézést hogy mikor jöjjenek legközelebb”. Ezt követően az Apa távozott - ekkor látta utoljára a nevelőapja által éveken át bántalmazott lányát; a gyámhatóság folyosóján úgy, hogy a lányom gyámja azt is megtiltotta a lánynak, hogy az apjához szóljon. És mindezt a II. ker. Gyámhatóság munkatársai előtt – akik szó nélkül bűnsegédként asszisztáltak mindehhez.

- Ezt követően a II. ker. Gyámhatóság 2017 december elején végzésben hiánypótlásra szólította fel az Apát, hogy csatolja a láthatásra vonatkozó jogerős bírósági döntés. Vagyis: a II. ker. Gyámhatóság egy olyan irat pótlására szólított fel, melynek alapból az ügy iratai között kellett volna hogy legyen – csak valamilyen „rejtélyes okból” és a különélő Apa láthatási joga korlátozása érdekében való érdekeknek megfelelően a III. ker. Gyámhatóság által átadott iratanyagban pont az nem volt meg. Aztán nem sokkal ez után a II. ker. Gyámhatóság újabb végzést küldött, melyben hiánypótlásként arra szólította fel az Apát, hogy pontosítsa azon beadványom, mely végett 2017 november végére már idézte őt, a bántalmazott kiskorút és annak gyámját. Lehet, hogy mulatságos, viszont cseppet sem volt vicces az, hogy a diplomás, közigazgatási alap- és szakvizsgát tett, igazgatási gyakorlattal rendelkező gyámügyi előadó szerint nem volt egyértelmű az Apa azon beadványa, amit a már 17 éves bántalmazott kiskorú helyén tudott értelmezni – és amit jól mutat a II. ker. Gyámhatóság vonatkozó jegyzőkönyvében foglaltak szerint a bántalmazott kiskorú által elmondottak!

- Ezt követően 2017 december közepén az Apa újabb idézést kapott, mely szerint 2018 közepén jelenjek meg a II. ker. Gyámhatóságon a lányával való kapcsolattartás szabályozása ügyében. 2018 január közepén a II. ker. Gyámhatóság előadója közölte az Apával, hogy miután a 2017 november végi „eljárás” során távozott a gyámhatóságról, ripszropsz előkerült az ügy előadója, és szépen lejegyzőkönyvezte azt, amit a bántalmazott kiskorú gyámja lediktált és a bántalmazott kiskorúval diktáltatott neki. Majd közölte az előadó az Apával, hogy vagy elfogadja a 2017 november végén jegyzőkönyvezetteket vagy „akkor a továbbiakban nincs láthatás és ennyi volt”. Miután az Apa kényszeredetten jóváhagyta a lánya gyámjának diktátumát, az előadó közölte, hogy sem ő, sem a Gyámhatóság „márpedig” nem fog eljárni a gyámmal szemben a láthatások korlátozása (meggátlása) végett, és márpedig nem fognak intézkedni az elmaradt láthatások végett. Érdekessége a dolgok folyásának, hogy ahogy a lány gyámja az Apa „értésére adta” a Budapesti II. és III. ker. Bíróságon a gyermektartásdíj felemelése miatti per során a 2017 novemberi első „tárgyalás”, mind a 2018 februári tárgyalást követően a tárgyalásokon kívül, hogy „tesz róla” hogy többé ne láthassa a lányát - mert ha „tovább próbálkozik, akkor elintézteti a rendőr ismerősével”. Ugyanúgy a II. ker. Gyámhatóságon is az Apa „értésére adta” a gyámügyi előadó, hogy „bejelentgethet bárhol bármit”, akkor is az történik láthatás tekintetében, amit a bántalmazott kiskorú gyámja és anyja akarnak. És lehet hogy jó eséllyel az Apa a gyámnak ezen „rendőr ismerősét” „tapasztalta meg” követve vagy közvetlenül a 2017 augusztusában ellene volt büntetőeljárás során (?).

- Miután és mindezek után mind a III. ker. Gyámhatóság, mind a II. ker. Gyámhatóság, mind az Apa lakóhelye szerinti VIII. ker. Gyámhatóság még válaszolni sem volt hajlandó az elmaradt láthatások szankcionáltatása és pótoltatása érdekében, más választása nem lévén, 2018 március elején írásban lemondott a lányommal kapcsolatos láthatási jogomról – amit a tartásíj-perben „eljáró” Budapesti III. ker. Bírósággal is közölt. Az Apa naivan azt gondolta, hogy akkor ennyi volt a gyámhatóságoknak a vele szembeni ámokfutása, a lemondó nyilatkozat postára adását követő harmadik munkanapon keltezve a II. ker. Gyámhatóság „hirtelen” jóváhagyta a lányom gyámja által 2017 november végén tollba- és jegyzőkönyvbe mondatott, és az Apa részéről 2018 január közepén kényszerből és kényszeredetten „egyetértően elfogadott” jegyzőkönyvet – miután a II. ker. Gyámhatóság kézhez kapta az Apának postán megküldött, a láthatási jogról lemondó nyilatkozatát.

- Szerintem okkal vélelmezhető, hogy a II. ker. Gyámhatóságon történtek jó példa a „baráti ügyintézésre”, illetve az „atipikus korrupció” megnyilvánulására: amíg a bántalmazott kiskorú gyámjának érdeke úgy kívánta, mind a III. ker. Gyámhatóság, mind a II. ker. Gyámhatóság aktívan és tevőlegesen közreműködő volt az Apa láthatási jogának korlátozása, a láthatási jogától történő megfosztása érdekében. Majd a posztban taglalt tartásdíjper 2018 februári tárgyalása után (mely során nyilvánvalóvá vált a bántalmazott kiskorú anyja és gyámjak számára, hogy ha a tartás jogalapját képező gyermekek nem tartják a tartásra kötelezett szülővel a kapcsolatot, akkor „ugrik” a tartásdíj - és ezen, kizárólag a tartásdíj megszerezhetősége érdekében fenntartatni akart kapcsolat meglétét hirtelen veszélyeztetni kezdte mind a gyámhatóságok segítsége által is korlátozott, lehetetlenített láthatások, mind az Apának a láthatási jogáról történt lemondása. Így okkal vélelmezhető, hogy a II. ker. Gyámhatóság a bántalmazott kiskorú gyámja épp aktuális pénzszerzési érdekeinek kedvezni akaró „baráti ügyintézés” keretében az eddigi „altatással” és „halogatással” felhagyva, hirtelen jóváhagyták a kapcsolattartás szabályozására vonatkozó „megállapodást” rögzítő jegyzőkönyvet. Fentieket (és a vonatkozó „baráti ügyintézés” mikéntjét és miértjét is) szerintem majd meg kell magyaráznia a II. ker. Gyámhatóságnak – mégpedig több és másik, más típusú eljárások keretében.

- És ez mintha nem lett volna elég, a II. ker. Gyámhatóság az Apa láthatási jogáról történt lemondó nyilatkozata által ignorált és „kiüresedett” 2017 november végi „megállapodást” jóváhagyó határozatot – vagyis valójában a Nagy Semmit – a II. ker. Gyámhatóság 2018 áprilisában úgymond jogerőre emelte. Vagyis: a bántalmazott kiskorú gyámja tartásdíjperbeli pénzszerzési érdekeit közvetlenül kiszolgálandó, úgy tett, mintha létezne bármilyen megállapodás a vonatkozó láthatás tekintetében. Ezt így az Apa a II. ker. Gyámhatóság „értésére adta” írásban. mindenképp meg kell említeni, hogy a láthatás tekintetében semmi nem teljesült abból, amit a bántalmazott kiskorú gyámja a gyámhatósági jegyzőkönyvekben úgymond „vállalt”.

- Az Apa amiatt, hogy mind a lánya anyja, mind a lányom gyámja módszeresen akadályozta a gyerekeivel való kapcsolattartást, valamint tekintettel a lányát az anyja férje általi folytatólagos bántalmazások miatti lelki teherre, illetve tekintettel a gyámhatóságokon történt eljárásoknak a bántalmazott lányára gyakorolt pressziókra, nem akartam kitenni a lányát további stressznek, melyet mind az Apával szemben kifejezetten végtelenül aljas gyámhatósági eljárások, mind lánya gyámjának „nyomásgyakorlásai” jelentettek. Ezen, láthatásai jogáról történt lemondással a gyerekeivel való (jelenleg már valójában nem létező) „kapcsolatból” a vele szemben az elmúlt bő évtizedben elfogult és aljas gyámhatóságokat és aljas eljárásaikat is iktatta ki végérvényesen – és innentől kezdve kizárólag a lánya gyámjának egyszemélyi döntésének függvénye az, hogy lánya találkozhat-e az apjával. Mint már említettem: az Apa 2017 november végén látta utoljára a lányát – a II. ker. Gyámhatóság folyosóján úgy, hogy a gyám megtiltotta azt is hogy a bántalmazott kiskorú az apjához szóljon.

- Mindezzel párhuzamosan az Apa hiába írta a beadványok és panaszok tömegét amiatt, hogy a lánya bántalmazójával szemben a BRFK III. ker. Rendőrkapitánysága de facto nem hajlandó eljárni – pedig a folytatólagos bántalmazások idején a bántalmazott kiskorú még nem volt 14 éves! Mind a Belügyminisztérium, az Igazságügyi Minisztérium, a Legfőbb Ügyészség, a Fővárosi Főügyészség, az EMMI, a Budapesti Nyomozó Ügyészség, a BRFK csak passzolgatta és tussolgatta az ügyet. Szokott módon, mindegyik szerv a másikra mutogatott, hogy „ott már válaszoltak” – igaz, ezek a válaszok olyanok voltak, hogy „áttettem a másik szervhez, majd ők válaszolnak”. Úgyhogy a bántalmazott kiskorú bántalmazója megúszta tette büntetőjogi következményei, mert „az eljárások során az érdekében megvillant egy igencsak befolyásos FIDESZ párttagsági”.

 

- Végül: ott van azon „apróság”, hogy a bántalmazott kiskorú anyja állítólag rokona az egyik megyeszékhely fideszes polgármesterének (aki az országos politikában is igen nagy befolyással bír), valamint igen jó személyes kapcsolatokkal rendelkezik a fővárosi gyámügyi igazgatásban illetve bírósági munkatársak és bírák tekintetében Budapesten (mint volt munkahelye okán). A bántalmazott kiskorúnak a III. ker. Gyámhatóság által kinevezett gyámjának közeli hozzátartozói tagjai a magyar művészeti és kormánypártian politikai elitnek – azon bizonyos megyeszékhelyi fideszes polgármesteren kívül.

 

Magyar Vejedelemség - 2018

komment

Címkék: család kommunikáció bíróság korrupció gyerekek diszkrimináció általános gyűlölet tragédia kiskorú családon belüli erőszak kapcsolati tőke ellentmondás intézkedés nyomásgyakorlás eljárás átláthatóság tussolás justizmord apák napja gyámügy tisztességes büntetőügy családpolitika gyerekbántalmazás Orbán Viktor BTK FIDESZ Óbuda BRFK Wikileaks Handó Tünde Kettős mérce illiberalizmus FideSS SZGYF Szociális és Gyámügyi Főigazgatóság BFKH FICSAK Vejedelemség

süti beállítások módosítása